Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 05/05/2025 16:00 | 05/05/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
2 | 07/05/2025 16:00 | 07/05/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
3 | 12/05/2025 16:00 | 12/05/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
4 | 14/05/2025 16:00 | 14/05/2025 18:00 | Aula 1.1 SFPIE | |
5 | 19/05/2025 16:00 | 19/05/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
6 | 21/05/2025 16:00 | 21/05/2025 18:00 | Aula 1.1 SFPIE | |
7 | 26/05/2025 16:00 | 26/05/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
8 | 28/05/2025 16:00 | 28/05/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
9 | 02/06/2025 16:00 | 02/06/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
10 | 04/06/2025 16:00 | 04/06/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
11 | 09/06/2025 16:00 | 09/06/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
12 | 11/06/2025 16:00 | 11/06/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
13 | 16/06/2025 16:00 | 16/06/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
14 | 18/06/2025 16:00 | 18/06/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
15 | 23/06/2025 16:00 | 23/06/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
16 | 25/06/2025 16:00 | 25/06/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
17 | 30/06/2025 16:00 | 30/06/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
18 | 02/07/2025 16:00 | 02/07/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
19 | 07/07/2025 16:00 | 07/07/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
20 | 09/07/2025 16:00 | 09/07/2025 18:00 | Aula 1.1 SFPIE | |
21 | 08/09/2025 16:00 | 08/09/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
22 | 10/09/2025 16:00 | 10/09/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
23 | 15/09/2025 16:00 | 15/09/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
24 | 17/09/2025 16:00 | 17/09/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE | |
25 | 22/09/2025 16:00 | 22/09/2025 18:00 | Aula 1.2 SFPIE |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents: • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen. • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys. • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys. • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Denia Moreno, Olga
- PAS-E.T.S. Informacio
- Ruiz Brox, Maria Magdalena
- PAS-E.T.S. Informacio
- Rubio Candel, Maria Soledad
- PAS-Esc. Tecnica de Gestio
- (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
- Gimenez Sanfeliu, Alicia
- PAS-Tecnic/a Mitja/Na Informacio
- Sorni Moreno, Julia Biviana
- PIT-E.T.M.. Audivisuales
- Puig Mari, Emilio
- PAS-E.T.S. Audiovisuals
- Ubeda Garcia, Juan Enrique
- PAS-E.T.S. Informacio
- (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
- Gonzalbo Gomez, Josep Angel
- PAS-E.T.S. Informacio
- (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
- Bustos Paz, Adrian
- PIT-Tecnic/a Sup Uv
- Mariano Tomas, Jonathan
- PIT-Tecnic/a Sup Uv
- Gradoli Vivas, Alberto
- PAS-E.T.S. Informacio
- Marco Trilles, Javier
- PAS-E.T.B. Informacio
- Abella Abella, Oscar
- PAS-Ets Investigacio
- Albelda Ahullana, Antonio
- PAS-Ets Informatica
- Lorenzo Plumed, M. Victoria
- PIT-Tecnic/a Mitja/Na Uv
- Soriano Cabellos, Cristina
- PIT-Tecnic/a Mitja/Na Uv
- Aguilera Bermudez, Lourdes
- PAS-E.T.B. Informacio
- Riera Navarro, Xavier
- PAS-E.T.B. Informacio
- Rodriguez Tapia, Miguel
- PAS-E.T.B. Informacio
- Lopez Valverde, Laura
- PAS-E.T.B. Informacio
- Medall Vives, Antoni Josep
- PAS-E.T.S. Audiovisuals
- Rausell Lledo, Ignacio
- PDI-Associat/Da Universitari/A
- PAS-E.T.S. Audiovisuals
El curs "Màrqueting i eines de comunicació corporativa UV" té com a objectiu proporcionar al personal tècnic, administratiu i de serveis (PTGAS) de la Universitat de València els coneixements i les eines necessàries per planificar, executar i avaluar estratègies efectives de comunicació corporativa en l'àmbit universitari.
Es busca capacitar els participants per:
• Desenvolupar accions de comunicació alineades amb la identitat i els valors de la UV.
• Gestionar de manera òptima els diferents canals corporatius, incloent-hi entorns digitals, xarxes socials, eines multimèdia i comunicació presencial.
• Aplicar tècniques de màrqueting i posicionament digital per potenciar la visibilitat i l’impacte de les iniciatives de la UV.
• Fomentar l’accessibilitat i la inclusió en tots els formats i canals de comunicació.
• Incorporar tecnologies emergents, com la intel·ligència artificial, per innovar en la comunicació institucional.
El curs pretén, en definitiva, millorar la qualitat i la coherència de la comunicació corporativa de la Universitat, reforçant la seva presència i reputació tant en l’àmbit intern com extern
CONTINGUTS
Bloc 1: Aspectes fonamentals i estratègia en la comunicació corporativa
1. Màrqueting i comunicació: aproximació des del màrqueting d’universitats públiques
2. Planificació i estratègia: disseny i gestió de plans de comunicació corporativa.
3. Eines de comunicació en situació de crisis: concepte de crisi i classificacions, gestió estratègica, protocol d’actuació i desplegament de tàctiques.
Bloc 2: Màrqueting i posicionament digital
4. Màrqueting i comunicació: conceptes clau i funcions
5. Màrqueting de continguts: estratègies per atraure i fidelitzar audiències.
6. SEO i màrqueting digital: com millorar la visibilitat dels continguts UV.
7. Branding digital: construcció de marca UV en entorns digitals.
8. Analítica de dades: mètriques i informes per a la presa de decisions.
Bloc 3: Canals de comunicació i eines corporatives
9. Comunicació web corporativa: estructuració, gestió de continguts i optimització.
10. Social Media: ús estratègic de Facebook, Instagram, X, LinkedIn, YouTube i altres plataformes.
11. Apps de missatgeria (WhatsApp i altres): bones pràctiques en comunicació interna i externa.
12. Newsletter UV: disseny, segmentació i optimització de campanyes.
13. Tiqueting UV i OPIs: canals de comunicació bidireccional i comunicació visual interna i externa.
Bloc 4: Creació i gestió de continguts multimèdia
13. Identitat visual corporativa UV: principis, normativa i aplicació pràctica.
14. Disseny gràfic bàsic: principis i eines per a comunicació corporativa.
15. Continguts audiovisuals amb dispositius mòbils: tècniques bàsiques de gravació i edició.
16. Producció audiovisual avançada: drets d’autor i programari especialitzat.
17. Innovació multimèdia: integració de nous formats per a la comunicació corporativa.
Bloc 5: Accessibilitat i innovació tecnològica
18. Accessibilitat digital: normativa i bones pràctiques en continguts i canals.
19. IA i eines digitals: aplicacions pràctiques en comunicació i màrqueting.
20. Tendències emergents: futur de la comunicació corporativa universitària.
Els participants del curs "Màrqueting i comunicació corporativa UV" adquiriran les següents competències:
1. Competències conceptuals i estratègiques
• Comprendre els fonaments de la comunicació corporativa en l’àmbit universitari.
• Capacitat per planificar, implementar i avaluar plans estratègics de comunicació alineats amb la identitat corporativa de la UV.
• Desenvolupar estratègies efectives de comunicació en situacions de crisi.
2. Competències en màrqueting i posicionament digital
• Dissenyar i implementar estratègies de màrqueting de continguts per captar i fidelitzar públics.
• Aplicar tècniques de SEO i màrqueting digital per millorar el posicionament dels continguts UV.
• Construir i gestionar la marca digital de la UV en entorns en línia.
• Analitzar dades i mètriques per optimitzar accions de comunicació i prendre decisions informades.
3. Competències tècniques en canals i eines corporatives
• Gestionar de manera òptima la comunicació a través de canals digitals com webs corporatives, xarxes socials, newsletters, aplicacions de missatgeria i sistemes de tiqueting.
• Aplicar bones pràctiques en la gestió dels canals de comunicació interna i externa.
4. Competències en creació i gestió de continguts multimèdia
• Dominar els principis de disseny gràfic i identitat visual corporativa en la comunicació institucional.
• Gravar i editar continguts audiovisuals amb dispositius mòbils per a ús professional.
• Produir continguts audiovisuals avançats tenint en compte la normativa sobre propietat intel·lectual.
5. Competències en accessibilitat i innovació tecnològica
• Garantir l’accessibilitat digital en els continguts i canals de comunicació segons la normativa vigent.
• Utilitzar tecnologies emergents, com la intel·ligència artificial, per innovar en les estratègies de comunicació.
• Identificar i aplicar tendències emergents en màrqueting i comunicació digital adaptades a l’àmbit universitari.
Aquest conjunt de competències permetrà al personal PTGAS aplicar els coneixements adquirits de manera pràctica i efectiva en el seu dia a dia, contribuint a millorar la comunicació institucional de la Universitat de València.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a