Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 07/05/2024 09:30 | 07/05/2024 12:30 | Aula PB SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 14/05/2024 09:30 | 14/05/2024 13:30 | Aula PB SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 15/05/2024 09:30 | 15/05/2024 13:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
4 | 20/05/2024 09:30 | 20/05/2024 13:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Salas Vallina, Andres
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial
- Cap de Seccio-Servei
- Cap Iniciatives del Pla Estrategic
- Millorar el coneixement de l’alumne sobre el temps com a recurs, les seues peculiars característiques i la seua valoració.
- Introduir els conceptes de missió, rols i principis, com a part d’un tot
- Proporcionar les eines necessàries per a realitzar una planificació adequada seguint cadascuna de les seues fases.
- Conèixer i aplicar criteris per a establir prioritats en la realització d’activitats.
- Formalitzar un programa d'activitats setmanal.
Bloque temàtic 1. Nocions bàsiques sobre la gestió del temps
La mal anomenada gestió del temps i els seus beneficis.
Característiques del temps.
Valor econòmic del temps.
Les lleis sobre el temps.
Quan i per què perdem el temps?
Factors que estan en l’origen de la pèrdua de temps.
Bloque temàtic 2. La missió i els objectius
Qüestió de brúixola no de rellotge.
La missió, els rols i els principis.
Els objectius.
Bloque temàtic 3. La planificació d’activitats en el temps
Distinció entre planificació i programació.
Fonaments de la planificació d’activitats.
Fases de la planificació.
La importància d’assumir i complir compromisos amb nosaltres mateixos.
Bloque temàtic 4. Assignar prioritats
Urgent vs. important.
La matriu urgència/importància com a eina per a una gestió del temps adequada.
Recomanacions a l'hora d'assignar prioritats.
Bloque temàtic 5. La programació setmanal
La setmana com a horitzó temporal a hora de programar activitats.
Definisca els seus objectius setmanals.
Formalitze el seu programa setmanal d'activitats.
Recomanacions a l'hora d'elaborar el seu programa setmanal.
- Ser capaç de definir la seua declaració de missió i definir els rols fonamentals que donen sentit a la seua vida.
- Ser capaç de fixar una sèrie d'objectius fonamentals, instrumentals i complementaris, coherents amb la seua declaració de missió.
- Saber com desglossar els seus objectius en la sèrie d’activitats necessàries per a la seua consecució.
- Saber establir prioritats entre les activitats que ha d’afrontar sobre la base de la seua importància relativa.
- Ser capaç de fixar metes setmanals coherents amb la seua declaració de missió i els seus objectius fonamentals a llarg termini, tenint en compte els rols que importen en la seua vida.
- Saber programar les activitats necessàries per a aconseguir aquesta meta, prioritzant-les en funció de la seua importància, i ordenant-les de manera que augmente la seua eficiència.
- Ser capaç d'adaptar aquesta programació als canvis, als imprevistos, noves exigències i oportunitats, sense "descavalcar-la", ni perdre el rumb cap als objectius.
Es valorarà la participació activa en l'aula.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.