Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Reglament d'actuació i funcionament del Sector Públic per mitjans electrònics

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició En línia asíncrona
Llengua Castellà
Durada total 40
Durada presencial 0
Durada en línia síncrona 0
Durada en línia asíncrona 40
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2023-2024
Edició 01
Any del pla de formació 2024
Data d'inici del curs 07/05/2024
Data de finalització del curs 28/06/2024
Data d'inici d'inscripció 28/02/2024
Data de finalització d'inscripció 13/03/2024
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Professorat no UV

ADR

Objectius formatius

Entendre l'obligació de relacionar-se electrònicament amb les Administracions públiques.

Analitzar el Punt Accés General (PAGe) i la seua seu electrònica, el Directori DIR3 i el Sistema d'Informació administrativa, així com la seua àrea personalitzada denominada Carpeta Ciutadana

Continguts
  1. Reglament d'actuació i funcionament per mitjans electrònics, Punt d'Accés General i Carpeta ciutadana
  2. Sistemes d'identificació i autenticació de les Administracions públiques
  3. Registre electrònic general
  4. Oficines d'Assistència en Matèria de registre
  5. Notificacions i comunicacions electròniques
  6. Document electrònic, captura, registre, digitalització i emissió de còpies electròniques
  7. Expedient electrònic
  8. Arxiu electrònic
Competències que es desenvoluparan

Haver entés les solucions d'identificació i autenticació en les Administracions públiques i el procediment administratiu per mitjans electrònics.

El Registre electrònic General, les Oficines d'Assistència en Matèria de Registre, l'expedient electrònic, el document administratiu electrònic i l'emissió de còpies, l'accés a l'expedient, i la conservació i destrucció i documents.

Haver aprés l'arxiu electrònic d'expedients i documents administratius.

La constància de documents i actuacions en un arxiu electrònic facilita el compliment de les obligacions de transparència, perquè permet oferir informació puntual, àgil i actualitzada als interessats.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Superar totes les activitats del curs en línia

Inscripció