Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

El servei Suport+Indicis. Realització d'informes

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició En línia asíncrona + Presencial
Llengua Castellà
Durada total 20
Durada presencial 12
Durada en línia asíncrona 8
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2021-2022
Edició 01
Any del pla de formació 2022
Data d'inici del curs 06/06/2022
Data de finalització del curs 15/06/2022
Data d'inici d'inscripció 16/02/2022
Data de finalització d'inscripció 07/03/2022
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 06/06/2022 09:00 06/06/2022 12:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 08/06/2022 15:30 08/06/2022 18:30 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
3 13/06/2022 15:30 13/06/2022 18:30 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
4 15/06/2022 09:00 15/06/2022 12:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Perfil professional destinataris
PAS. Grups A1, A2 i C1 Administració especial del Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València.
Professorat UV
  • Lopez Martinez, Amelia Lucia
  • PAS-Esc. Facultatius Arxius i Biblioteques
  • (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
Ver ficha
  • Climent Piqueras, Beatriz
  • PAS-Esc. Facultatius Arxius i Biblioteques
Ver ficha
Objectius formatius

- Conèixer els aspectes fonamentals de la convocatòria de sexennis.
- Conèixer els indicadors de qualitat requerits per les comissions d'avaluació i on localitzar-los (indicadors bibliomètrics i cites).
- Conèixer el servei Suport+Indicis i realització d'informes.

Continguts

1a sessió. Programes d'avaluació del professorat: PEP, ACADÈMIA, CNEAI. Els sexennis de recerca: filosofia d'avaluació, convocatòria, procediment de sol·licitud i resolució (3 h Amelia PRESENCIAL)
2a sessió. El servei Suport+Indicis (3 h Bea PRESENCIAL)
- Objectius, destinataris, condicions, terminis i procediment
- Consultes més freqüents del PDI. Sol·licituds d'altres serveis derivades dels informes per a sexennis
- Eines utilitzades: gestor de referències, plantilles
3a sessió. Criteris de la CNEAI en les àrees de Ciències de la Salut
- Anàlisi dels indicadors requerits (2h Bea ONLINE ASÍNCRONA)
4a sessió. Eines bibliomètriques i bibliogràfiques de localització d'indicis de qualitat (2h Bea ONLINE ASÍNCRONA)
5a sessió. Sessió pràctica: elaboració d'informes Suport+Indicis (3 h Bea PRESENCIAL)
6a sessió. Criteris de la CNEAI en les àrees de Ciències Socials
- Anàlisis dels indicadors requerits (2h Amelia ONLINE ASÍNCRONA)
7a sessió. Eines bibliomètriques i bibliogràfiques de localització d'indicis de qualitat (2 h Amelia ONLINE ASÍNCRONA)
8a sessió. Sessió pràctica: elaboració d'informes Suport+Indicis (3 h Amelia PRESENCIAL)

 

 

Competències que es desenvoluparan

Es desenvoluparan competències professionals sobre el servei Suport+Indicis que ofereixen totes les biblioteques de la Universitat de València, la qual cosa redundarà en una major qualitat del seu treball

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Se seguirà una metodologia activa en la qual s'alternaran les sessions expositives necessàries per a l'assoliment dels coneixements teòrics o teoricopràctics amb sessions de caràcter pràctic, organitzades a través del treball per tasques.
Entre les tasques a realitzar destinades a avaluar l'activitat, l'alumne haurà de revisar la documentació aportada i realitzar les pràctiques indicades.

 

Assistència al 85% de les hores síncrones o presencials, visualització del 100% dels continguts en línia i la superació de les proves d'avaluació

Inscripció