Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 18/10/2022 16:00 | 18/10/2022 19:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 19/10/2022 10:00 | 19/10/2022 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 25/10/2022 10:00 | 25/10/2022 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
4 | 27/10/2022 10:00 | 27/10/2022 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
5 | 03/11/2022 10:00 | 03/11/2022 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
6 | 08/11/2022 16:00 | 08/11/2022 19:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
7 | 10/11/2022 10:00 | 10/11/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
8 | 15/11/2022 10:00 | 15/11/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
9 | 17/11/2022 10:00 | 17/11/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
10 | 22/11/2022 16:00 | 22/11/2022 19:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Santiago Martin, Blanca
- PAS-Esc. de Gestio Universitaria
- Escolano Zamorano, Esther
- PAS-Esc. Tecnica de Gestio
- (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
- PDI-Substitut/A
- (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
El plantejament del curs és fer fàcil i atractiva una matèria que a simple vista sembla àrdua, però que no ho és. La seva comprensió la converteix en un terreny molt interessant, i aquesta és la idea que intentem desenvolupar, explicant la teoria i la pràctica d‟un àmbit de la gestió essencial a la universitat. Per això s'explicaran les diverses matèries que componen la gestió econòmica, aprofundint en la raó de ser que les justifica, i avançant des de mostrar els conceptes de manera suggerent, a plantejaments pràctics de la gestió financera, i això en les diferents àrees que la componen, que són nombroses i diferents
Facilitar la comprensió del pressupost de la Universitat, i dels principals ingressos i despeses que el componen Proporcionar els coneixements necessaris per a la tramitació adequada de procediments de gestió econòmica de la Universitat Conèixer i manejar la documentació comptable de general utilització a la UV Prendre contacte amb eines com els comptes de caixa fixa i el seu funcionament Conéixer el patrimoni de la UV i l'inventari de béns Comprendre el cicle pressupostari Actualitzar i ampliar els coneixements de gestió economicopressupostària del personal amb responsabilitats en aquesta matèria
1. El finançament universitari 2. El pressupost de la Universitat. Estructura pressupostària. 3. La despesa. Procediment general dexecució de la despesa. Tipus de despesa 4. Gestió de pagaments. Pagaments centralitzats i pel sistema de caixa fixa. 5. Indemnitzacions per raó del servei 6. Els ingressos 7. El patrimoni universitari. L'inventari 8. La importància de la gestió universitària i la responsabilitat dels gestors
Comprendre el sentit de la normativa financera i de la utilització dels fons públics Conéixer els principals tipus d'ingressos i despeses del pressupost universitari Veure la gestió financera com una comesa fàcil Conéixer el patrimoni universitari i la seua gestió
Activitats pràctiques, qüestions i exercicis a fer durant l'acció formativa.
La normativa estableix:
-
- Cursos Modalitat PRESENCIAL:
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a
-
- Cursos Modalitat MIXTA:
Assistència al 85% de les hores síncrones o presencials, visualització del 100% dels continguts en línia i la superació de les proves d'avaluació fixades.
- Cursos Modalitat EN LÍNIA:
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a