Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
ADR
Amb el present curs s'exposen de mode comprensible els continguts de la nova legislació de contractes, així com el nou escenari per a la contractació administrativa, posant l'accent principalment en aquells aspectes que interessen a l'àmbit universitari.
Els objectius directes semblen clars:
- Major transparència en la contractació pública.
- Aconseguir una millor relació qualitat-preu.
- Vetlar pels aspectes mediambientals, socials i innovadors.
- La idea fonamental de vetar tota corrupció.
- La simplificació dels tràmits i la reducció de la burocràcia.
- L'impuls a la contractació electrònica.
1.Normativa sobre contractes del sector públic.
2.Contractes del sector públic.
3.Configuració general: principis, invalidesa i recursos. Registres oficials. Especial consideració dels Acords marc.
4.Elements Subjectius (I): Òrgan de contractació.
5.Elements Subjectius (II): Contractant.
6.Elements objectius.
7.Preparació dels contractes.
8.Adjudicació dels contractes. Consideració especial de l'àmbit de la investigació.
9.Efectes, modificació, compliment i extinció dels contractes.
10.Tipus contractuals (I): Contracte d'obres.
11.Tipus contractuals (II): Contracte de Concessió d'Obres.
12.Tipus contractuals (III): Contracte de Concessió de Servicis.
13.Tipus contractuals (IV): Contracte de Subministrament.
14.Tipus contractuals (V): Contracte de Servicis.
S'aprén el nou escenari per a la contractació administrativa, posant l'accent principalment en aquells aspectes que interessen a l'àmbit universitari.
Superar totes les activitats del curs en línia