Premi TFG i TFM de la Càtedra AIMPLAS - UV

 
Fotografia d'estudiant.

Període de l'esdeveniment: De 9 de de setembre de 2025 a 30 de de setembre de 2025. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

 

Lloc de realització:

 
Descripció:

El concurs té per objecte reconéixer i premiar els millors treballs acadèmics que contribuïsquen a generar coneixement i solucions entorn de la sostenibilitat i la circularitat en el sector del plàstic. Amb això, la Càtedra busca fomentar el talent universitari i posar en valor el paper de la investigació en la transició cap a un model més sostenible.

Podran participar en aquesta convocatòria els estudiants i egressats de qualsevol titulació oficial de la Universitat de València que hagen presentat la seua TFG o TFM durant els cursos 2023-2024 i 2024-2025.

Per a optar al premi serà requisit:

  • Haver obtingut una qualificació igual o superior a 8.0 en el TFG o TFM.
  • Que el treball no haja sigut guardonat amb anterioritat en aquesta mateixa convocatòria de la Càtedra.

Les persones candidates hauran de presentar el treball i una fitxa en la qual es descriuen els aspectes fonamentals de la seua investigació i l'impacte que aquesta pot tindre en termes de sostenibilitat.

La convocatòria estableix un total de 1.750 euros en premis, distribuïts de la manera següent:

  • 1r premi: 1.000 € al millor TFG o TFM.
  • 2n premi: 500 € al millor TFG o TFM.
  • 3er premi: 250 € al millor TFG o TFM.
  • 5 mencions honorífiques al millor TFG o TFM.

Els premis estaran subjectes a la retenció d'IRPF corresponent, segons la normativa vigent, i seran compatibles amb altres ajudes o subvencions destinades a la mateixa finalitat.

Amb aquesta iniciativa, la Càtedra AIMPLAS-UV reforça el seu compromís amb la formació universitària, la investigació aplicada i la innovació, impulsant l'excel·lència acadèmica i el desenvolupament de noves solucions per a un futur més sostenible.

 

 
Organitza:
 

Contacta: catedra.aimplas@uv.es

 
Més informació: