• .
 

29/06/15

DATA EXAMENS JUNY-JULY 2015

El treball titulat ‘El marketing sensorial visual y el reconocimiento facial de las emociones’ ha rebut el Accésit Acadèmic en la categoria Comercial Trade Màrqueting.

28/11/14

L'estudiant Mª Isabel Vizcaíno i la professora Asunción Hernández premiades en els II Premis Acadèmics de AECOC

El treball titulat ‘El marketing sensorial visual y el reconocimiento facial de las emociones’ ha rebut el Accésit Acadèmic en la categoria Comercial Trade Màrqueting.

[Llegir més]

    RETRANSMISSIÓ EN DIRECTE DEL CONGRÉS AECOC 2014: CONNECTA CON EL CONSUMIDOR.

    28/10/14

    RETRANSMISSIÓ EN DIRECTE DEL CONGRÉS AECOC 2014: CONNECTA CON EL CONSUMIDOR.

    RETRANSMISSIÓ EN DIRECTE DEL CONGRÉS AECOC 2014: CONNECTA CON EL CONSUMIDOR. 29 i 30 octubre 2014. Sala Ignasi Vilallonga. Facultat d'Economia. Accés lliure (limitat a l'aforament de la sala).

    [Llegir més]

      Presentació de l'Estudi d'Impacte econòmic, social i mediambiental de la nova tenda IKEA València Alfafar

      06/06/14

      Presentació de l'Estudi d'Impacte econòmic, social i mediambiental de la nova tenda IKEA València Alfafar

      Equip format per professors del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats.

      [Llegir més]

        30/04/14

        Seminari AECOC - Universitat de València

        Dilluns, 5 de maig 15:00-18:00 Facultat d'Economia Sala Ignasi Vilallonga (1ª planta)

        [Llegir més]

           
           
          Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies D'acord