Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

 

Presentació del Departament

El departament de Comercialització i Investigació de Mercats es va crear per acord del Consell de Govern de la Universitat de València en la seua sessió del 28 d'octubre de 2003. El departament té 50 professors dels quals 29 són temps complets i 21 són professors associats. Completen la plantilla de PDI 3 investigadors en formació amb capacitat docent.

L'activitat docent de grau del departament se centra en la Facultat d'Economia en el graus d'Administració i Direcció d'Empreses (GADE), International Business (GIB), Turisme (GTUR), Business Inteligence Analytics (BIA), Finances i Comptabilitat (GFIC) i en els dobles graus ADE Dret i ADE Turisme. Així mateix imparteix docència en el grau en Ciències Gastronòmiques.

En l'activitat de Postgrau, s'ofereix el Doctorat Interuniversitari en Màrqueting que té esment de qualitat per l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació. En el curs acadèmic 2018-19, s'han llegit 9 tesis doctorals en el marc d'aquest doctorat.

El Departament és també òrgan responsable del Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats i participa en la docència dels següents Màster Universitaris: MU en Gestió de la Qualitat, MU en Ciències de Dades, MU en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport, MU en Direcció i Planificació del Turisme, MU en Economia Social, Màster interuniversitari en Gestió Cultural, MU en Internacionalització Econòmica, MU en Direcció d'Empreses, Màster Interuniversitari International Business Administration, MU en Recerca i Desenvolupament en Biotecnologia i Biomedicina, MU en Professor de Secundària, i MU en Nutrició Personalitzada i Comunitària.

L'activitat investigadora del Departament és intensa i ens posiciona com un dels departaments de Màrqueting mes reconeguts de la Universitat Espanyola com a mostra que en 2018 s'hagen publicat més de 60 articles, el 85% dels quals en revistes internacionals.