Entre les activitats desenvolupades pel CIDEC destaca la publicació de la revista quadrimestral Noticias de la Economía Pública, Social y Cooperativa, més popularment coneguda com a «Noticias del CIDEC», la primera edició de la qual data de juny de 1991.

Nascuda amb el propòsit d’establir una comunicació permanent i periòdica entre els professionals del sector de l’economia social i el món acadèmic universitari i, en general, entre totes les persones interessades en aquest camp, la publicació s’ha consolidat amb el temps i gaudeix de cert reconeixement en el sector. Aquest reconeixement va tenir la seua principal manifestació en l’obtenció del Premi Pepe Miquel 2007 al Millor Treball Periodístic, que atorga la Confederació de Cooperatives de la Comunitat Valenciana.

És just reconèixer que sense la implicació d’un elevat nombre de persones, a les quals per raons d’espai resulta impossible citar íntegrament, no es podria editar la revista.

També és fonamental l’interès i el suport financer que sistemàticament ofereix la Generalitat Valenciana a través de la seua Conselleria amb competències en matèria de cooperatives i economia social.