Logo de la Universitat de València Logo del portal

• IHMC
L'objectiu és caracteritzar la producció científica amb visibilitat en fonts regionals i internacionals abocada a temes i problemàtiques circumscrites al domini temàtic “Argentina”.
El projecte analitza aspectes específics del saber experimental sobre la salut prenent com a referència la interacció, d'una banda, entre l'esfera internacional europea i la societat espanyola, i, d'altra banda, la transferència des dels llocs de producció (laboratoris, instituts d'investigació), fins a la seua aplicació política i social
El projecte investiga qüestions com la producció i difusió de vacunes, els estudis experimentals sobre fam i nutrició,el paper dels organismes internacionals en la lluita contra la fam i les malalties infeccioses o la transmissió de coneixement i la internacionalització de les pràctiques sanitàries.
El present projecte analitza la importància de la fam, la malnutrició i la deterioració de la salut en aqueix context, i els esforços dels estats i els organismes internacionals.
Aquest projecte té com a finalitat la digitalització de la revista amb el propòsit de facilitar l'accés al text complet dels treballs publicats en la revista, i contribuir, d'aquesta forma, a la divulgació de la investigació en drogodependències i altres addiccions, fonamentalment entre els investigadors i països de parla hispana
L’objectiu principal del projecte és elaborar una biografia actualitzada que reculla les tendències historiogràfiques recents dels estudis sobre les relacions entre la ciència, la medicina i la llei.
L’objectiu d’aquest projecte es examinar la representació de la medicina i de les pràctiques mèdiques en el teatre espanyol modern.
El projecte millorarà el coneixement historiogràfic de com es va resoldre la situació de desnutrició generalitzada que mostrava la població espanyola i aportarà elements de reflexió que ajuden a entendre els efectes no desitjats de la transició nutricional associats a la sobrealimentació.
El colp militar va alterar el funcionament de laboratoris, aules i hospitals, i va suposar un dur revés per als valors de llibertat de la comunitat científica. L'exili, la presó i la inhabilitació de metges i científics va significar una tremenda sagnia per a la societat espanyola i una pèrdua irreparable de poder intel·lectual.