Introducció a les bases de dades

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

Període de l'esdeveniment: De 19 de juny de 2017 a 31 d'agost de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Campus de Tarongers

Descripció:

Inscripció oberta. Curs de La Nau dels Estudiants i les Estudiantes, edició setembre 2017.

En l’actualitat, qualsevol organització o institució compta per al desenvolupament de les seues funcions amb el suport de Bases de Dades. Si pensem en l’estudi i la recerca, la recopilació de dades és una tasca necessària i insubstituïble. Una de les funcionalitats principals de les bases de dades és permetre l’emmagatzematge i la recuperació de la informació, per a que, tant les persones com les organitzacions, puguen prendre decisions a partir dels resultats obtinguts. L’objectiu d’aquest curs és oferir els coneixements per a iniciar-se en l’ús i gestió de bases de dades.

Curs impartit per Elena Díaz Fernández, professora del Departament d’Informàtica.

Els continguts del curs són: gestió de bases de dades; bases de dades amb Access; disseny d’una taula; operacions bàsiques sobre les dades, els camps i els registres d’una taula; modificació de camps en el full de dades; recerca i ordenació de dades; consultes; relacions entre taules; consultes de selecció i d’acció; importar i exportar dades, formularis i informes.

MODALITAT: Taller presencial de 20 h.

LLENGUA: Castellà/Valencià.

LLOC: Campus dels Tarongers.

DATES i HORARI: Del 4 al 7 de setembre de 2017 de 9 a 14 h.

AULES: Comunicarem en breu.

RECONEIXEMENT ACADÈMIC: 1 ECTS

TERMINI DE INSCRIPCIÓ: del 19 de juny al 31 d’agost de 2017.

Organitza:

Contacta: nauest@uv.es