
Serenates 2025. Centre Cultural La Nau
Serenates 2025
POLS Bach Connections (IV)
Marc Sans, ballarí
Orfeó Universitari de València
Orquestra de Cambra de Tortosa
Francesc Valldecabres, direcció musical
Mireia Andreu, direcció escènica
Per a commemorar el 250 aniversari de la mort de Johann Sebastian Bach, l’Orfeó Universitari de València ha enllestit durant el 2025 un cicle de concerts que estableixen tot un seguit de connexions entre la música de l’alemany i diferents repertoris, des de la música del segle XVI fins a la nova creació.
En aquesta ocasió presentem una proposta escènica que reflexiona sobre els morts i les guerres, la pols i la memòria de tots aquells cossos anònims que resten oblidats en la commemoració del 80 aniversari del final de la 2a Guerra Mundial.
La música de Bach, amb la cèlebre Ciaccona per a violí (versionada ací a partir dels estudis de la musicòloga Helga Thoene) s’unirà a la música de Barber, Fauré, Nystedt i Lutyens com un viatge en el temps, un plany visual que connecta espais i temps, passats i presents.
Venda i reserva d'entrades (PVP 5€) en: http://www.latenda.es/entrades, o Les Tenda de la Universitat
Date 29 june 2025 at 22:00 to 23:30. Sunday.
Claustre. Centre Cultural La Nau
Carrer de la Universitat, 2
València (46003)
Organitzen:
Universitat de València. Institut Valencià de Cultura - Generalitat Valenciana
Patrocinen/col·laboren:
Diputació de València - Àrea de Cultura. Ajuntament de València - Palau de la Música i Congressos de València. Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València. Escola d’Art i Superior de Disseny de València
European Festivals Association.