Universitat de ValènciaDoble grau en Farmàcia i Nutrició Humana i DietèticaFacultat de Farmàcia Logo del portal

• Estudiants al laboratori

Pràctiques 2019-2020

La sessió informativa de pràctiques curriculars, serà el dia 16 d'abril de 2019 a les 14'00 h. a la Sala de Graus de la Facultat de Farmàcia.

Calendari de Gestió de Pràctiques 2019-2020

Presentació Pràctiques 2019-2020

Els estudiants hauran de realitzar les pràctiques externes del Grau en Nutrició Humana i Dietètica-Practicum (primer semestre) i les del Grau en Farmàcia-Practiques Tutelades (segon semestre) i per tant haurà de realitzar els tràmits de cadascuna de les assignatures.

33970 Pràcticum

34075 Pràctiques Tutelades