Logo de la Universitat de València Logo Unitat d'Investigació en Economia de la Cultura i Turisme (ECONCULT) Logo del portal

Com la cultura alimenta la innovació industrial? Una avaluació estratègica des del projecte Creativewear

  • Autors: Raúl Abeledo Sanchis, Óscar M. Blanco Sierra, Maria Sendra Moreno, Guillem Bacete Armengot
  • (2019).
  • Tipus de publicació: Llibre
  • Titol publicació (nom del llibre o de la revista): Com la cultura alimenta la innovació industrial? Una avaluació estratègica des del projecte Creativewear.
  • Resum:

    Com poden les Indústries Culturals i Creatives (ICC) oferir solucions innovadores a la indústria tèxtil i de la confecció (T&C)? CreativeWear és un projecte Interreg MED (2017-2019) que té com a objectiu revitalitzar la indústria tèxtil i de la confecció (T&C) en crisi, aprofitant les potencialitats creatives regionals mitjançant la implicació de comunitats creatives, la millora del patrimoni cultural i l'adopció d'activitats per als clients. cadenes de valor orientades. Aquest llibre avalua les activitats i els resultats del projecte CreativeWear i la seUa capacitat per introduir canvis en les organitzacions creatives i tèxtils, l'ecosistema d'innovació regional i les estratègies de cooperació transnacional. En aquest sentit, intentem respondre a les preguntes següents: Quines són les evidències clau del mercat descobertes durant el projecte CreativeWear? S'han complert les expectatives i els objectius del projecte? Quins problemes inesperats han sorgit? Quines lliçons i recomanacions proporcionen per als responsables polítics i les estratègies d'especialització regional?

  • ISBN: 978-84-09-12324-7