Logo de la Universitat de València Logo Unitat d'Investigació en Economia de la Cultura i Turisme (ECONCULT) Logo del portal

Les ciutats creatives: furgant en l'eslògan.

  • Autors: Rausell Köster, Pau
  • Lloc de realització, Editorial, Any: València, Publicaciones Econcult: Área de Investigación en Economía de la Cultura y Turismo. Universitat de València. , 2009.
  • Tipus de publicació: Llibre
  • URL Publicacio: Les ciutats creatives: furgant en l'eslògan
  • Resum:

    L'any 2009, per a la Unió europea es converteix l'any de la Creativitat i la Innovació, en un moment en què el model econòmic dels primers anys del segle XXI es mostra fracassat i a punt d'espentar-nos cap a una depressió econòmica de dimensions preocupants. Es tracta d'una casualitat? o, Ens trobem davant una nova mostra de “eventitis commemorativa” que per reiterada perd qualsevol capacitat de generar processos de transformació social? Sembla que la proposta de focalitzar l'atenció dels europeus cap a la creativitat i la innovació respon a una orientació creixent, que pràcticament des de mitjan anys noranta del segle passat, es planteja a Europa.

  • Pp. 11-21

    HANDLE: 10550/78106