Logo de la Universitat de València Logo Unitat d'Investigació en Economia de la Cultura i Turisme (ECONCULT) Logo del portal

Turisme, cultura i competitivitat urbana: El cas de la ciutat de valència.

  • Autors: Carrasco Arroyo, Salvador Rausell-Köster, Pau
  • Lloc de realització, Editorial, Any: la Habana, Travelturisme , 2005.
  • Tipus de publicació: Participació en congressos
  • URL Publicacio: Turisme, cultura i competitivitat urbana: El cas de la ciutat de valència
  • Resum:

    Les actuacions públiques en matèria de desenvolupament urbà passen per redefinir les estratègies de sectors tan importants com el cultural i el turístic, no obstant això, aquests canvis en les polítiques públiques porten parelles unes conseqüències econòmiques i socials per a la ciutat. En aquest treball es mostra la política duta a terme a la ciutat de València i com una estratègia de modernització de la ciutat ha modificat els referents culturals generant competitivitat entre l'oferta turística urbana.

  • Pp. 8

    HANDLE: 10550/76737