El Dr. Ing. Guillermo Quijano, de la UNAM, impartirà la ponència el pròxim 5 de juliol a les 11:00 al Saló de Graus Joan Pelechano de l’ETSE-UV invitado pel grup de recerca GI2AM.
L'investigador Dr. Eng. Guillermo Quijano, de la Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM), impartirà la ponència "De la purificación de biogás al desarrollo de nuevas tecnologías para mitigar emisiones de gases de efecto invernadero” convidat en el Grup d'Investigació en Enginyeria Ambiental (GI2AM) dins del marc del subprograma «Atracció de Talent» del Vicerectorat d’Investigació de la Universitat de València. La ponència tindrà lloc el pròxim 5 de juliol a les 11:00 al Saló de Graus Joan Pelechano de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la Universitat de València.
Guillermo Quijano és investigador Titular del Instituto de Ingeniería de la UNAM. La seva recerca s' enfoca en el desenvolupament de processos de tractament i valorització d' efluents gasosos, així com el seu acoblament amb el tractament d' aigües residuals. Ha publicat 82 articles JCR, 8 capítols de llibre i és l'editor del llibre "Advances and applications of partitioning biorreactors" d'Elsevier. Els seus treballs han rebut més de 2500 cites, corresponent amb un índex h de 31. És l'Editor d'Energy, Ecology & Environment (Springer) i membre de 5 comitès editorials de revistes JCR. Ha estat professor convidat a la Universitat de València (Espanya), École des Mines d'Alès (França), Universidad de Talca (Xile) i Universidad de Cuenca (Equador).