Pòdcast cultural en valencià que explora els murals i escultures dels campus de la Universitat de València per a connectar l’art contemporani amb qüestions socioculturals d’interés per a l’estudiantat de diverses disciplines.
La Nau en l’aire és un pòdcast cultural en valencià de les doctorandes en Història de l’Art, Mar Lloret i Mar Sanz, sobre els murals i les escultures que estan distribuïts en els tres campus de la Universitat de València. A través d’una conversa entre amigues, es busca vincular l’art contemporani amb temes socioculturals d’interès per a estudiants de diverses disciplines.
El projecte vol acostar aquest patrimoni a l’alumnat, donar a conèixer els i les artistes i la idea de cada obra i convidar a reflexionar sobre l’art públic que ens envolta. Amb la voluntat d’unir actualitat, pensament crític i patrimoni, cada programa es construeix al voltant d’una de les obres, que permet obrir el tema setmanal i analitzar-lo des de múltiples perspectives.
Proposta premiada dins de la cinquena edició dels premis ACTIVA CULTURA
Data De 14 d’abril de 2026 a 12 de juny de 2026. 24h. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres.
Vicerectorat de Cultura i Societat UV.
https://www.uv.es/uvweb/cultura/es/cultura-1285865909702.html


