Fundació GeneralUniversitat de ValènciaÀrea d'Activitats Musicals Logo del portal

Detall del cartell, una dona i un home dansant
Projecte Educatio ‘La Plataforma’. Per Companyia Jove C-Dansa

Teatre a La Nau

Projecte Educatio ‘La Plataforma’, per Companyia Jove C-Dansa. Coreografies de Young  Soon Hue, Guillermo Weickert i Emilio Ochando.

La Companyia Jove C-Dansa, del CPDV, amb aquest projecte d'innovació cultural, oferix un programa variat, d'una duració aproximada d'una hora, on el públic podrà gaudir de la DANSA en majúscules. Un recorregut de la mà dels jóvens intèrprets que posaran en escena les peces dels coreògrafs de renom internacional: Young Soon Hue, Guillermo Weickert i Emilio Ochando.

Col•loqui cada dimecres amb les companyies en acabar la funció

Les entrades de teatre es podran reservar amb antelació a la Tenda de la Universitat a La Nau i als campus, o bé a la seua web (https://events.fundacio.es/o/5). Cada entrada costarà 2 €

 

Període de l'esdevenimentDe 15 de febrer de 2023 a 16 de febrer de 2023. Dimecres i dijous de 19:00 a 20:30.

 
 
Lloc de realització

Sala Matilde Salvador. Centre Cultural La Nau

 
Organitza

Aula d'Arts Escèniques UV.

 
auladeteatre@uv.es

 
Més informació