
El Centre de Gandia de la Universitat ha estat present a la Fira de l'Estudiant de Gandia, que s'ha celebrat del 8 a l'11 d'abril. Els estudiants de la comarca han pogut informar-se sobre tota l'oferta de la Universitat de València així com resoldre els seus dubtes i preguntes.
La Fira de l'Estudiant, organitzada pel Departament de Joventut de Gandia amb la col·laboració de diverses institucions i entitats educatives, suposa una oportunitat única perquè els joves resolguen els dubtes vocacionals i coneguen de primera mà les alternatives formatives disponibles.
Una iniciativa per la qual s'havia previst que hi passaren més de 2.000 estudiants que han pogut accedir a informació sobre estudis universitaris, cicles formatius, oportunitats d'ocupació i programes de mobilitat internacional.
El Centre Internacional de Gandia ha estat present tota la setmana amb un estand on s'ha pogut consultar tota l'oferta formativa de la Universitat de València.
La Universitat de València compta amb un àmplia oferta de titulacions de grau i de postgrau que van del Dret fins l’Enginyeria. A més, els estudiants compten amb una gran quantitat de serveis: esport, cultura, idiomes, programes de voluntariat, solidaritat o assessorament en són tan sols alguns dels exemples. Apostar per la Universitat de València és apostar per una institució que facilita que els alumnes completen els seus estudis a l’estranger, que treballa per les noves tecnologies i que compta amb una important capacitat d’investigació.