University of Valencia logo Logo Research and Innovation Group on Geography and History Teaching (SOCIAL(S)) Logo del portal

Entrevista a Rafael Valls

  • December 18th, 2024
Image de la noticia

La revista Comunicació Educativa ha publicat recentment una àmplia entrevista amb el professor i investigador Rafael Valls. En aquesta conversa, Valls repassa els seus anys de formació, el context en què es va desenvolupar el camp d’estudi a Espanya, així com els reptes presents i futurs en la formació del professorat. L’entrevista, de to molt personal, oferix una mirada pròxima i reflexiva que pot resultar d’interés per a la comunitat educativa.

A més, la mateixa publicació inclou una ressenya, elaborada per Antonio Brusa (Università di Bari), sobre una de les últimes obres codirigides per Valls, El lugar de las mujeres en la historia, en la qual han participat diversos investigadors i investigadores de SOCIAL(S).

Els continguts complets es poden consultar en el següent enllaç: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/4027/4516

https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/4054/4568