.jpg)
El passat 19 de juny, Aina Reig va impartir la conferència «Projets d’apprentissage de la langue écrite» en el marc dels seminaris d'investigació del grup GRAAL (Groupe de recherche d’actions, d’analyse autour de la litéracie) de la Universitat de Cergy-Pontoise.
L'acte es va celebrar en la École supérieure du professorat et de l’éducation de Saint-Germain-en-Laye (Académie de Versailles, Université de Cergy-Pontoise).
En la conferència es van presentar els fonaments teòrics de l'orientació didàctica dels grups GIEL i GREAL en el referit a l'ensenyament i aprenentatge de la llengua escrita, principis que es van il·lustrar amb alguns exemples de projectes duts a terme en diversos centres educatius.
La trobada va permetre una discussió i un intercanvi molt profitosos d'idees i experiències entre els assistents, docents i investigadors en la matèria.