
Procés d’estabilització – seguiment del Tauler d’Anuncis
Des de l’STEPV–Universitat de València informem tot el professorat associat de la Universitat de València que ha participat en el procés d’estabilització que, una vegada realitzada la inscripció, és fonamental fer el seguiment del procediment a través del Tauler d’Anuncis de la Universitat.
En concret, cal consultar de manera periòdica el Tauler d’Anuncis – Personal Docent i Investigador (PDI), ja que és l’espai on es publicarà la resolució del procés, amb la informació següent:
-
Llista provisional d’admissió i exclusió
-
Relació de places per àrea i departament
🔗 Accés directe al Tauler d’Anuncis (PDI): enllaç
Des de l’STEPV–UV recomanem revisar aquest espai amb regularitat per tal de no perdre cap comunicació oficial, especialment pel que fa als terminis d’esmena o possibles al·legacions.
Continuarem informant puntualment de qualsevol novetat rellevant relacionada amb el procés d’estabilització del professorat associat.
STEPV – Universitat de València
Sempre al teu costat






