Per poder participar en aquests processos selectius cal presentar la sol·licitud corresponent que apareix junt amb cada convocatòria en aquesta web.
La presentació de sol·licituds es pot fer:
- Al Registre General de la Universitat de València.
Av. Blasco Ibáñez, 13, baix
46010 València
Com a conseqüència de la situació actual de pandèmia per la COVID19 i els protocols de seguretat establerts, les persones que desitgen presentar la sol·licitud al Registre General de la Universitat hauran de consultar la seua pàgina web: https://www.uv.es/uvweb/registre-general/ca/inici-1285868559166.html.
- A qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
- A les oficines de Correus presentant la sol·licitud en sobre obert, perquè l'empleat/da la segelle, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data.
Les sol·licituds no registrades i/o no signades seran excloses del procés selectiu.
Juntament amb la sol·licitud caldrà presentar la documentació següent:
- Fotocòpia del document nacional d'identitat. Les persones que no tinguen nacionalitat espanyola, fotocòpia del NIE o del document que acredite la seua nacionalitat.
- Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, serà necessari acreditar l'homologació o equivalència corresponent.
- Currículum vitae, amb acreditació dels mèrits al·legats mitjançant documents fotocopiats. No cal la compulsa dels documents acreditatius.