L’objectiu d’aquesta pàgina és oferir a totes les persones interessades una eina d’informació general del Servei de Recursos Humans (PAS) amb la finalitat d’acostar-se als usuaris i usuàries i esdevenir un instrument eficaç d’accés i de contacte.
Aquest servei gestiona:
-
Totes les qüestions relacionades amb el personal d’administració i serveis de la Universitat de València, en concret:
- Elaborar, modificar i mantenir la Relació de Llocs de Treball.
- Elaborar, modificar i mantenir les plantilles pressupostàries.
- Mantenir la base de dades de llocs de treball i d’ocupacions reals.
- Convocar tots els processos selectius, gestionar-los i oferir l’assistència necessària, tant d’accés lliure com de promoció interna.
- Convocar tots els processos selectius d’accés a llocs de treball mitjançant el sistema de concurs o lliure designació, gestionar-los i oferir l’assistència necessària.
- Mantenir el registre de personal i certificar la vida professional.
-
La documentació que es desprèn de les anotacions de la vida professional de tot el personal d’administració i serveis:
- Reconeixement i gestió d’antiguitat.
- Preses de possessió i cessaments. Reconeixement i gestió de les diverses situacions administratives.
- Permisos i llicències.
- Incompatibilitats.
- Jubilacions. Tramitació i càlcul de gratificacions per diversos motius previstos normativament.
- Resolucions sobre les diverses fases de la vida administrativa.
-
La confecció, manteniment i seguiment de les diverses borses de treball. I també l'aplicació dels acords referits al seu funcionament.
-
Gestió de nomenaments de caràcter temporal previstos en la normativa vigent.
-
Gestió central de la dedicació horària del personal d’administració i serveis.
-
Gestió del personal contractat a càrrec de convocatòries sobre investigació, projectes o contractes:
- Hi ha l’oficina de contractació i seguiment de la vida laboral del personal contractat a càrrec de convocatòries internacionals, nacionals o regionals sobre investigació o a càrrec de projectes o contractes.