Logo de la Universitat de València Logo Sindicat de Treballadores i Treballadors de l'Ensenyament del País Valencià. Secció sindical. STEPV Logo del portal

Sobre la modificació del decret de retribucions del PDI laboral

  • 5 d’abril de 2023
Image de la noticia

La setmana passada des d’STEPV contactàrem amb la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital per preguntar sobre l’estat de la modificació del Decret 174/2002 per a l’actualització del règim retributiu del professorat laboral de les universitats públiques valencianes, atés que s’anaven a dissoldre les Corts.

A continuació teniu la resposta que hem rebut:

“En contestación a tu consulta, entendemos que de conformidad con lo dispuesto en el artículo 101 de la Constitución y el artículo 8 de la Ley 5/1983, de 30 de diciembre, de Gobierno Valenciano, el Consell de la Generalitat ejerce con plenitud sus funciones hasta el momento de celebración de elecciones a Les Corts. En este caso se produce su cese y, continúa ejerciendo su labor en funciones, hasta la toma de posesión del nuevo Consell.

La disolución de Les Corts y la convocatoria de nuevas elecciones no afecta a las atribuciones del Consell para el ejercicio de la potestad reglamentaria, sin más limitación que el respeto a la Constitución Española, el Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana y las Leyes, tal y como dispone el  apartado artículo 18 de la citada Ley de Gobierno Valenciano.”

Sembla que, encara que estiguen en funcions, es podria aprovar la modificació del decret. Ja vorem…