UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

Classe Invertida: és per a mi? Curs pràctic per a posar en marxa una classe invertida adaptable a emergències en la UV

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia síncrona + Presencial
Llengua Castellà
Durada total 15
Durada presencial 4
Durada en línia síncrona 11
Programa PAD
Modalitat formativa Curs
Edició 01
Any del pla de formació 2021
Data d'inici del curs 21/06/2021
Data de finalització del curs 02/07/2021
Data d'inici d'inscripció 14/04/2021
Data de finalització d'inscripció 20/04/2021
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 21/06/2021 12:00 21/06/2021 14:00 Aula 2.1 SFPIE
2 23/06/2021 12:00 23/06/2021 14:00 En línia
3 25/06/2021 12:00 25/06/2021 14:00 En línia
4 28/06/2021 12:00 28/06/2021 14:00 En línia
5 29/06/2021 12:00 29/06/2021 14:00 En línia
6 30/06/2021 11:30 30/06/2021 14:30 En línia
7 02/07/2021 12:00 02/07/2021 14:00 Aula 2.1 SFPIE
Professorat UV
  • Rueda Pascual, Silvia
  • PDI-Titular d'Universitat
Ver ficha
Professorat no UV

Mercedes Marqués Andrés

Profesora Titular de Universidad. Dep. de Ingenierí

Objectius formatius
  • Dissenyar la docència de classe invertida mitjançant activitats d'aprenentatge no presencials (prèvies) i presencials (en classe) alineades amb els resultats d'aprenentatge.
  • Aplicar metodologies actives en el disseny de les sessions de classe presencials (físiques, híbrides o en línia).
  • Establir mecanismes d'avaluació formativa en el disseny de la docència de classe invertida.
Continguts

1. Alineació constructiva.

2. Classe invertida (flipped classroom).

3. Metodologies actives.

4. Estratègies per a l'avaluació formativa.

 

Competències que es desenvoluparan
  • Competència Metodològica: Aplicar estratègies metodològiques d'aprenentatge i d'avaluació adequades a les necessitats de l'estudiantat, de manera que siguen coherents amb els objectius i els processos d'avaluació.
  • Competència d'Innovació: Crear i aplicar nous coneixements, perspectives, metodologies i recursos en les diferents dimensions de l'activitat docent, orientats a la millora de la qualitat del procés d'ensenyament-aprenentatge.

 

 

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:

  •  Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.
  •  Elaboració i lliurament de dos informes de disseny d'una classe.
Darrera modificació 01/10/2021