Destinataris
PDI
Modalitat d'impartició
En línia síncrona + Presencial
Llengua
Castellà
Durada total
15
Durada presencial
4
Durada en línia síncrona
11
Programa
PAD
Modalitat formativa
Curs
Edició
01
Any del pla de formació
2021
Data d'inici del curs
21/06/2021
Data de finalització del curs
02/07/2021
Data d'inici d'inscripció
14/04/2021
Data de finalització d'inscripció
20/04/2021
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 21/06/2021 12:00 | 21/06/2021 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
2 | 23/06/2021 12:00 | 23/06/2021 14:00 | En línia | |
3 | 25/06/2021 12:00 | 25/06/2021 14:00 | En línia | |
4 | 28/06/2021 12:00 | 28/06/2021 14:00 | En línia | |
5 | 29/06/2021 12:00 | 29/06/2021 14:00 | En línia | |
6 | 30/06/2021 11:30 | 30/06/2021 14:30 | En línia | |
7 | 02/07/2021 12:00 | 02/07/2021 14:00 | Aula 2.1 SFPIE |
Professorat UV
- Rueda Pascual, Silvia
- PDI-Titular d'Universitat
Professorat no UV
Mercedes Marqués Andrés
Profesora Titular de Universidad. Dep. de Ingenierí
Estructura UV organitzadora
Objectius formatius
- Dissenyar la docència de classe invertida mitjançant activitats d'aprenentatge no presencials (prèvies) i presencials (en classe) alineades amb els resultats d'aprenentatge.
- Aplicar metodologies actives en el disseny de les sessions de classe presencials (físiques, híbrides o en línia).
- Establir mecanismes d'avaluació formativa en el disseny de la docència de classe invertida.
Continguts
1. Alineació constructiva.
2. Classe invertida (flipped classroom).
3. Metodologies actives.
4. Estratègies per a l'avaluació formativa.
Competències que es desenvoluparan
- Competència Metodològica: Aplicar estratègies metodològiques d'aprenentatge i d'avaluació adequades a les necessitats de l'estudiantat, de manera que siguen coherents amb els objectius i els processos d'avaluació.
- Competència d'Innovació: Crear i aplicar nous coneixements, perspectives, metodologies i recursos en les diferents dimensions de l'activitat docent, orientats a la millora de la qualitat del procés d'ensenyament-aprenentatge.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
- Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.
- Elaboració i lliurament de dos informes de disseny d'una classe.
Darrera modificació
01/10/2021