La Política de Qualitat de UVdiscapacitat se basa en els seguents principis:
- Enfocament al client:
- Atendre i satisfer les necessitats dels usuaris/àries (PDI, PAS i estudiants de la UV) complint els requisits establerts en les normatives i condicions vigents, així com l’esforç per superar les expectatives.
- Lideratge:
- Supervisar la correcta realització de les activitats d’informació, assessorament i suport, atenent als objectius i les necessitats identificades.
- Compromís de les persones:
- Comptar amb persones competents, capacitades i compromeses.
- Enfocament a processos:
- Administrar els processos i les seues interrelacions com un sistema coherent per aconseguir els objetius de qualitat de manera eficaç i eficient.
- Garantir una correcta organització i comunicació de les activitats ofertes, junt amb les noves tecnologies de la informació.
- Millora:
- Comprometre’s amb la millora contínua.
- Presa de decisions basada en l’evidència:
- Prendre decisions de millora basades sempre en l’anàlisi i l’avaluació de dades.
- Gestió de les relacions:
- Gestionar i mantenir relacions amb les parts interessades (usuaris, voluntaris, entitats, fundacions, etc.).