UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

Presenta’t als Premis Universitat de València d’Escriptura de Creació

Període de l'esdeveniment:
  • De 13 de març de 2020 a 31 de maig de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.
  • 23 d’abril de 2020 de 00:00 a 14:00. Dijous.

Lloc de realització: Menéndez Pelayo, s/n Aulari III

Descripció:

Obert el termini per participar en la 17ª edició dels Premis Universitat de València d’Escriptura de Creació, certamen que promou i dinamitza la creació literària entre l’estudiantat de les universitats valencianes. Es poden presentar originals en sis modalitats: poesia en valencià, poesia en castellà, narrativa breu en valencià, narrativa breu en castellà, teatre i guió de curtmetratge. L’obra guanyadora de cada modalitat està dotada amb un premi de 1.000 euros, a més de la seua publicació.

Poden participar estudiants de les universitats valencianes menors de 35 anys i en la modalitat de teatre també pot participar l’estudiantat menor de 35 anys de l’Escola Superior d’Art Dramàtic de València.

El certamen està organitzat pel Servei d’Informació i Dinamització (Sedi) amb la col·laboració de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, les Aules de Literatura, d’Arts Escèniques i de Cinema del Vicerectorat de Cultura i Esport, Edicions 96 i la Colección Teatro Siglo XXI.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització - Sedi.

www.uv.es/sedi

Contacta: dinamitzacio@uv.es