càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

La Càtedra d'Economia del Bé Comú edita la Guia de Finances Ètiques, Cooperatives i Locals de la Comunitat Valenciana

• 2 de de novembre de 2018

L'equip de treball de la Càtedra d'Economia del Bé Comú de la Universitat de València ha editat la "Guia de Finances Ètiques, Cooperatives i Locals de la Comunitat Valenciana", on s'arreplega un conjunt d'entitats financeres i institucions de suport que ofereixen i fomenten les finances ètiques i sostenibles.

Aquesta guia és un instrument al servei de l'Administració Pública Valenciana en concret i de la ciutadania en general, que té com a propòsit oferir informació detallada de l'oferta que existeix a la Comunitat Valenciana sobre finances ètiques, cooperatives i locals. Així, el llibre és exhaustiu en la seua recopilació d'entitats financeres ètiques i socials i institucions públiques i privades de suport, així com en la descripció de les activitats que desenvolupen i els productes/serveis que ofereixen.

Més informació en aquest enllaç.