càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

La Càtedra d'Economia del Bé Comú organitza una visita a la seu social de la Cooperativa Consum

• 20 de de febrer de 2019
Visita seu social de la Cooperativa Consum

La Càtedra d'Economia del Bé Comú de la Universitat de València, conjuntament amb el Departament de Direcció d'Empreses, organitzen una visita per part del seu professorat a la seu social de la Cooperativa Consum el proper 21 de febrer.

La Càtedra d'Economia del Bé Comú i el Departament de Direcció d'Empreses, organitzen una visita per part del seu professorat a la seu social de la Cooperativa Consum per tal de coneixer la plataforma de mercaderies generals i les instal·lacions d'emmagatzematge.

L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer al professorat el funcionament d'una empresa social i cooperativa amb un pes significatiu a la Comunitat Valenciana, com és Consum.