càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

La càtedra d'Empresa Familiar organitza el col·loqui virtual “Mai deixes d'emprendre: Emprenedoria corporativa i continuïtat de l'empresa familiar”

  • 26 de febrer de 2021
Portada del col·loqui

L'1 de març de 9.30 a 10.30 hores, la càtedra d'Empresa Familiar de la Universitat de València organitza un col·loqui virtual sobre emprenedoria corporativa i continuïtat de l'empresa familiar.

La perdurabilitat de l'empresa familiar al llarg de diferents generacions depèn de diversos factors. El més citat i analitzat és, possiblement, el desenvolupament de processos de successió reeixits, en els quals les noves generacions assumeixen el lideratge d'una manera efectiva. No obstant això, és també crític que les generacions successores mantinguen l'orientació emprenedora impulsada pels fundadors o per les generacions precedents.

Aquest col·loqui té per objecte aprofundir en les claus que ajuden a mantenir un esperit i una orientació emprenedora a través de diferents generacions de l'empresa familiar, impulsant el creixement, la competitivitat i la millora contínua en aquesta.

S'exposaran els casos i experiències de dues famílies empresàries amb projectes empresarials molt dinàmics i innovadors, i s'abordarà el paper dels valors familiars, la interacció entre els membres de diferents generacions, la posició de la propietat, les estructures de govern o les característiques dels equips de direcció en el manteniment d'una elevada orientació emprenedora.

PONENTS:

- Coral Erum. CEO d'Àsia i Amèrica i Consellera Delegada de Erum Group

- Guillermo Lamsfus. CEO d'Hisse Cream Factory Comaker (ICFC)

MODERA:

- Alejandro Escribá. Catedràtic de la Universitat de València, Director de la Càtedra d'Empresa Familiar de la UV i Investigador de l'IVIE

 

Data: Dilluns 1 de març 2021

Horari: 09.30 a 10.30 h

Sessió online

 

Més informació en: cef@uv.es

LÍMIT PER A INSCRIURE'S. DIUMENGE 28 DE FEBRER DE 2021 A les 24.00

Llista d'enllaços: