càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

La Càtedra Finances Internacionals Santander UV difon la seua programació de Febrer

  • 30 de gener de 2017
Finances Internacionals

El principal objectiu de la mateixa és la realització d'activitats formatives, culturals, de recerca i d'extensió universitària orientada cap a la millora permanent del coneixement en l'àmbit de les finances internacionals.

El pròxim dijous dia 2 de febrer, tindrà lloc el Seminari "Provisions Tècniques de l'assegurança: ROSSEAR i Solvència II", impartit per D. Miguel Romo García, Actuari Consultor en Ernst & Young.

Horari: a les 16:30

Lloc: l'Aula 517.

 

Resta de la programació per al mes de febrer 2017:

Conferència “Internacionalització de les empreses: Aspectes pràctics”

A càrrec de D. Iñigo Cristóbal Beúnza (Wealth Management Llatinoamèrica - BROSETA Advocats). La conferència tindrà lloc el pròxim 8 de febrer a les 16:00 hores en la Sala Ignaci Villalonga (1º pis Facultat d' Economia).

Conferència “La Borsa de València i el grup BME: alternatives de finançament per a les empreses”

La conferència que es realitzarà el pròxim 21 de febrer a les 11:00 en la sala Ignacio Vilallonga de la Facultat d'Economia, serà impartida per D. Vicente Olmos Ibáñez President Executiu de Borsa de València i D. Álvaro Castro Martínez Director de Mercat de Borsa de València. 

 

Recorda que si desitges assistir als seminaris solament has de presentar-te.

Així mateix, en la web de la Càtedra disposes d'informació actualitzada de les nostres activitats.

Llista d'enllaços: