càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

La Càtedra Jorge Muñoz de Transparència, Segona Oportunitat i Dret Concursal es presenta en La Nau

  • 21 de novembre de 2019
Image de la noticia

El pròxim dia 22 de novembre es celebrarà en el Centre Cultural La Nau l’acte de presentació de la Càtedra Jorge Muñoz de Transparència, Segona Oportunitat i Dret Concursal de la Universitat de València.

L’esdeveniment, que tindrà lloc en l’Aula Magna del Centre Cultural La Nau, donarà inici a partir de les 13 hores, i comptarà amb la participació de María Elena Olmos, Secretaria General de la Universitat de València, Jorge Muñoz Roig, promotor i patrocinador de la Càtedra, i Javier Plaza Penadés, director de la Càtedra.

A més, l’acte comptarà amb una conferència inaugural titulada “La transparència com a valor i com a principi”, a càrrec de Francisco Javier Orduña Moreno, catedràtic de Dret Civil i ex magistrat del Tribunal Suprem.