càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

La Càtedra de Participació Ciutadana i Paisatges Valencians prepara la quarta edició del seu concurs de fotografia

• 4 de maig de 2020

La Càtedra de Participació Ciutadana i Paisatges Valencians de la Universitat de València està posant en marxa la convocatòria del seu Concurs de Fotografia del Paisatge Valencià, que arribarà enguany a la seua quarta edició.

Donat l'èxit i el gran acolliment que van tindre les tres primeres edicions, la Càtedra ha decidit continuar apostant per la fotografia com a recurs per a fomentar la divulgació dels paisatges valencians, premiant aquelles fotografies que millor representen les qualitats paisatgístiques, ecològiques, culturals, estètiques, històriques, simbòliques o patrimonials del territori de la Comunitat Valenciana.

A l'espera que es publique la convocatòria, de moment es coneix que podran participar estudiants i persones titulades de qualsevol de les universitats públiques valencianes. Així mateix, com ja succeïra en anys anteriors, s'entregaran tres premis de 500, 300 i 200 euros als millors treballs.

La Càtedra de Participació Ciutadana i Paisatges Valencians farà pública més informació sobre el concurs en les pròximes dates.