
La Universitat de València ha resolt la IV edició dels Premis Càtedra de Joventut, destinats a reconéixer treballs acadèmics centrats en l’estudi de l’adolescència i la joventut.
Els guardons tenen com a objectiu promoure la investigació i la transferència de coneixement sobre les realitats, necessitats i experiències de les persones joves, i posar en valor l’aportació de noves mirades i propostes d’intervenció.
En aquesta edició, el jurat ha atorgat els premis als treballs següents:
- Millor Treball Fi de Cicle: Cristina Hernández Ballester
Premi de 300 € - Millor Treball Fi de Grau: Lucía Luján Moruno
Premi de 400 € - Millor Treball Fi de Màster: Paula Bayón Sanz
Premi de 500 € - Millor Tesi Doctoral: Jordi Hernández Contreras
Premi de 1.000 €
Els treballs premiats aborden processos, experiències i contextos vinculats a la construcció de la identitat juvenil, la participació social, la intervenció educativa i comunitària, i el benestar de les persones joves, contribuint a ampliar el coneixement i l’impacte de les polítiques i pràctiques en aquest àmbit.
Resolució completa (Tauler d’Edictes de la Universitat de València)







