
La càtedra DACSA-UV ha comptat amb el suport de la Unitat Web i Màrqueting per a adaptar la seua web corporativa al gestor de continguts UV amb l'objectiu de millorar la seua usabilitat i presència en internet.
La Unitat Web i Màrqueting (UWM) ha dissenyat una nova web per a la Càtedra DACSA-UV que té com a objectiu fomentar l'activitat emprenedora a la Universitat de València. El nou portal web pretén reforçar la visualització de la seua programació amb una estructura web que facilita la navegabilitat per la totalitat d'activitats que organitza la Càtedra habitualment.
Des de la pàgina principal, a través d'un disseny molt dinàmic i visual en el qual la imatge té un gran pes, es facilita l'accés a l'actualitat i a les últimes conferències, així com a la resta d'activitats i informació destacada que la Càtedra vol divulgar.
A més, mitjançant un menú horitzontal es presenta als usuaris la informació bàsica (dades de contacte, equip, etc.), la transferència de coneixement (conferències, jornades, seminaris, etc.), els projectes amb estudiants, les xarxes i col·laboracions amb l'Empresa, la presència de la Càtedra en la premsa i el programa UVCátedras.
Disseny corporatiu
La Unitat Web i Màrqueting no sols ha adaptat els continguts de la web antiga de la Càtedra a les exigències de disseny, accessibilitat, navegació i estructura dels portals web corporatius de la Universitat de València; a més, l'equip gràfic de la UWM també ha adaptat el tradicional logo de la Càtedra a l'actual normativa d'imatge corporativa marcada des de Rectorat.