Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rector Peset

El Col·legi Major Rector Peset està situat en el barri del Mercat, dintre del nucli antic de la ciutat. És una zona d'alt valor històric i de gran interès patrimonial, ja que en ell es troben diversos enclavaments importants de la ciutat de València, com la plaça de la Verge, el palau de la Generalitat, el Mercat Central o la Llotja.

El Col·legi està perfectament comunicat, per mitjà de transport públic, amb els diferents centres universitaris de València: amb el Campus de Blasco Ibáñez, que es troba a escassos minuts caminant, també es pot utilitzar l'autobús urbà, en particular les línies: 9, 31 i 71. Amb el Campus de Ciències de Burjassot, mitjançant la línia de tramvia o la línia de autobusos 63. Amb el Campus de Tarongers i la Universitat Politècnica de València, ja sigui amb el tramvia o els autobusos urbans 23 i 73. Amb el C.E.U. San Pablo de Montcada, mitjançant el metro. També es troben prop del Col·legi diversos punts de Valenbisi.

A més, tant l'estació de trens (Estació del Nord), com la d'autobusos, es troben a molt curta distància, fins i tot per a realitzar el trajecte a peu. A pocs minuts caminant, es troba també un nou poliesportiu, amb piscina climatitzada i equipament per a gimnàstica, musculació, esquaix i sauna.

Plaça del Forn de Sant Nicolau,4

46001- VALÈNCIA