Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

The Tribe (Miroslav Slaboshpitsky 2014)

The Tribe (Roxy Shih, 2014)

Data: 14 de juny de 2018 de 18:00 a 21:00. Dijous.

Lloc de realització: Saló d'Actes. Palau de Cerveró (P. Cisneros,4)

Descripció:

Cicle de pel•lícules "Turment a les aules"

"The Tribe" (Miroslav Slaboshpitsky 2014)

Un adolescent sordmut ingressa en un internat especial on, per sobreviure, ha de formar part d’una organització salvatge, "la tribu", dedicada a tot tipus d’actes delictius. El seu amor per una de les concubines del líder el portarà a desafiar les regles no escrites en la jerarquia de la banda. Una pel•lícula que no necessita doblatge ni subtítols, on tota la comunicació és mitjançant el llenguatge de signes, perquè l’amor i l’odi no necessiten traducció.

Totes les sessions en VOSE, projectades en digital, amb presentació i col•loqui.

Entrada gratuïta, aforament limitat

Organitza: