Logo de la Universdad de Valencia Logo Delegación para la Incorporación a la Universidad Logo del portal

La Universitat de València, en col·laboració amb la Societat Catalana de Biologia, organitza la VIII Jornada de Biologia a l'ensenyament amb l'objectiu de reunir els responsables de l'ensenyament de la biologia i perquè pugueu participar aportant les vostres experiències docents. La inscripció per a la VIII Jornada de Biologia en l'Ensenyament serà gratuïta per a tots els participants. En la Jornada d'enguany la Delegació per a la Incorporació a la Universitat emetrà certificats de participació.

Participants: Professorat de secundària i batxillerat.

Data i lloc de realització: Per determinar

Inscripció:

• Realitza l'inscripció a la jornada

Contribucions a la Jornada: Els professionals que vulguen presentar una contribució oral a la Jornada hauran d’enviar el resum de la xarrada i les dades del ponent, abans del 24 de març, al correu electrònic gemeg@uv.es.

Programa:
pròximament