Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

.
.
.
.

Seminari Internacional: El Desafiament del comerç minorista: de l'estratègia multicanal a l'estratègia omnicanal.

  • 23 d’octubre de 2017
Image de la noticia

El divendres 27 d'octubre de 2017 a la Sala 1P06 de la Facultat d'Economia (1a planta) es desenvoluparà el Seminari Internacional: El

desafiament del comerç minorista: de l'estratègia multicanal a l'estratègia omnicanal.

L'objectiu del seminari és actuar com un fòrum d'anàlisi i debat sobre les estratègies omnicanal en el comerç minorista. El seminari aborda algunes de les principals corrents d'investigació, temes i tendències,tant des del punt de vista acadèmic com de gestió, representats per grups de recerca universitaris rellevants i l'experiència d'una cadena de supermercats.

El seminari s'emmarca en el projecte d'investigació ECO 2014-55881-R, finançat pel Pla Nacional d' I+D+I del Ministeri d'Economia i Competitivitat, i dirigit per Alejandro Mollá i Marta Frasquet.

programa del seminari