Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

Grau en Intel·ligència i Analítica de Negocis

1r curs

Crèdits totals: 60 | Formació bàsica: 60.
Codi Nom Crèdits Caràcter Guia docent, horaris, exàmens
36505 Màrqueting Digital 6 Formació bàsica Veure fitxa

2n curs

Crèdits totals: 60 | Obligatori: 60.
Codi Nom Crèdits Caràcter Guia docent, horaris, exàmens
36525 Màrqueting analític i consumidor 6 Obligatori Veure fitxa

4r curs

Crèdits totals: 60 | Obligatori: 30, Optatiu: 30.
Codi Nom Crèdits Caràcter Guia docent, horaris, exàmens
36521 Investigació comercial en entorns digitals 6 Obligatori Veure fitxa
36539 Treball Fi de Grau 12 Obligatori Veure fitxa
Optativitat 30 Optatiu

Assignatures optatives

Codi Nom Crèdits Caràcter Guia docent, horaris, exàmens
36535 Comerç Electrònic i Distribució Digital 6 Optatiu Veure fitxa
36534 Promoció digital 6 Optatiu Veure fitxa

Informació temporalment no disponible, pot anar al pla d'estudis per a veure tota la informació de la titulació.