Publicació del llibre “Economic Clústers andGlobalization” editat per Francisco Puig i Berrbizne Urzelai

• 25 de març de 2019

El professor del Departament de Direcció d'Empreses Francisco Puig, juntament amb Berrbinze Urzelai (UWE, Birstol-UK), acaba de publicar el llibre “Economic Clústers andGlobalization: Diversity and Resilience” en la prestigiosa editorial Routledge.

Aquest treball avança en el coneixement que el Clustering té en la desigual taxa de creixement i supervivència que registren les empreses. Al llarg de les seues pàgines es compilen una desena de contribucions d'experts internacionals en el tema.
L'obra està dirigida a estudiants universitaris d'últims cursos i investigadors interessats en la dimensió espacial de l'activitat econòmica.