• 23 d'octubre de 2018
Núvol de paraules - Mapamundi

Organitzada per l'Àrea de Dret Financer i Tributari de la Universitat Cardenal Herrera CEU, juntament amb la Generalitat València i l'Institut d'Estudis Fiscals, que s'han celebrat els dies 15 i 16 d'octubre en el Saló d'Actes del Campus d'Elx de la Universitat Cardenal Herrera CEU, les Jornades Internacionals: Reptes i Oportunitats de l'administració tributària en l'era digital. Les Jornades han comptat amb la presència del grup ECOEB.

Ester Machancoses García, Professora Titular Dret Financer i Tributari de la UV, va estar present en la Taula Redona: Fiscalitat dels principals sectors de l'economia col·laborativa I: El sector del transport. Mentre, María Pilar Alguacil Marí, Catedràtica Dret Financer i Tributari de la UV i Salvador Montesinos Oltra, Professor Titular de Dret Financer i Tributari de la UV van participar en la Taula Redona: Fiscalitat dels principals sectors de l'economia col·laborativa II: allotjament col·laboratiu i vendes entre particulars a través de plataformes d'internet.

Imatges: