Logo de la Universitat de València Logo Departament d'Història Moderna i Contemporània Logo del portal

Tabla de personas
Foto Cognoms i nom Adreça + info Biografia
CONEJOS CERECEDA, JORGE

CONEJOS CERECEDA, JORGE

PI-Invest Formacio Predoc Fpu
DE PEDRO ALVAREZ, CRISTINA

DE PEDRO ALVAREZ, CRISTINA

PI-Postd_Conselleria_Ant.Apostd2022
DELPU, PIERRE MARIE ANDRE

DELPU, PIERRE MARIE ANDRE

PI-Invest Cont Ramon y Cajal

Dpto. Historia Moderna y Contemporánea Av. Blasco Ibáñez 28 46010 València

pierre.delpu@uv.es

Biografia
 

Sóc Investigador Ramón y Cajal en el Departament d'Història Moderna i Contemporània la Universitat de València. Anteriorment, he sigut investigador posdoctoral en la Casa de Velázquez (2020-2021), el Madrid Institute for Advanced Study (2021-2022) i el FRS-FNRS (Bèlgica, 2022-2024). He realitzat estades d'investigació o de professorat en la New York University (2012), la École française de Rome (2014-2015), la University of Tampere (2023 i 2026), la Universitat de Granada (2024), la Universitat Complutense de Madrid (2024) i l'Institut *Ravignani de la Universitat de Buenos Aires (2024).

Sóc expert d'història política i història de la mort en el segle XIX. Les meues investigacions actuals es dediquen al martiri com a categoria de la política, amb un enfocament preferent en les societats del Sud d'Europa (Espanya i Itàlia) i ampliacions a l'espai transatlàntic.

Al llarg de la meua carrera cientìfica, he participat en nou projectes col·lectius de caràcter regional, nacional o internacional, entre els quals destaquen tres projecte I+D+i del Ministeri de Ciencia, Innovació i Universitats i un projecte PROMETEO de la Generalitat Valenciana. Entre 2023 i 2025 vaig ser l'Investigador Principal del projecte AMAPOL- Aspects du MArtyre POLitique (Europe méridionale 1800-1939), que va integrar-se a la programació científica de la Casa de Velázquez.

Últim llibre publicat:  Les nouveaux martyrs XVIIIe-XXe siècle (París: Passés/Composés, 2024).

FELIPE CAMBRA, ADRIAN

FELIPE CAMBRA, ADRIAN

PI-Invest Formacio Atraccio Talent
FERNANDEZ GALEANO, JAVIER

FERNANDEZ GALEANO, JAVIER

PI-Invest Cont Ramon y Cajal
FERNANDEZ GALLEGO, ALBA

FERNANDEZ GALLEGO, ALBA

PI-Postd_Conselleria_Ant.Apostd2022
FUSTER SERRANO, AURORA

FUSTER SERRANO, AURORA

PI-Invest Formacio Predoc Ministeri
GUTIERREZ LEON, ALEJANDRO

GUTIERREZ LEON, ALEJANDRO

PI-Pred_Conselleria Acif Gva
MARTINEZ-CAVA AGUILAR, JULIO

MARTINEZ-CAVA AGUILAR, JULIO

PI-Postd_Conselleria_Ant.Apostd2022
MURILLO TORRE, MARIA

MURILLO TORRE, MARIA

PI-Invest Formacio Predoc Ministeri
RODRIGUEZ CUETO, LUIS

RODRIGUEZ CUETO, LUIS

PI-Invest Formacio Predoc Fpu
RUBIO LAPEÑA, MIGUEL ANGEL

RUBIO LAPEÑA, MIGUEL ANGEL

PI-Invest Formacio Predoc Fpu

Despatx PIF II. Àrea d'Història Contemporània. Departament d'Història Moderna i Contemporània. Facultat de Geografia i Història - Campus Blasco Ibáñez

miguel.rubio@uv.es

Biografia
 

Graduat en Història i Màster Interuniversitari en Història Contemporània per la Universitat de València. Actualment doctorand en el Programa de Doctorat en Història Contemporània i beneficiari d'un contracte del Programa de Formació del Professorat Universitari (2022-2027). Estic adscrit a l'Institut Universitari d'Estudi de les Dones (IUED) i desenvolupe la meua tasca docent en el Departament d'Història Moderna i Contemporània. El meu tema d'investigació és la construcció de les masculinitats en la cultura política comunista en el període d'entreguerres en Espanya sota la direcció de Ana Aguado i Aurelio Martí. Així mateix, sóc membre del projecte I+D+i 2020: ""El antifascismo socialista en el período de entreguerras: municipalismo, reformismo y nación en el sur de Europa" (PID2020-114379GA-I00) dirigit per Sergio Valero y Aurelio Martí.

VERDU LOPEZ, CARMEN

VERDU LOPEZ, CARMEN

PI-Invest Formacio Predoc Ministeri
Biografia
 

[Biografia, versió en valencià]

VERDU SANCHEZ, INMACULADA

VERDU SANCHEZ, INMACULADA

PI-Invest Doct Junior Prometeo