University of Valencia logo Logo Doctoral Programme in Social Economics Logo del portal

El Reglament d'Estudis de Doctorat aprovat en Consell de Govern de 25 de juliol de 2017, ACGUV 206/2017, modificat en Consell de Govern de 10 de juliol de 2018, ACGUV 158/2018, estableix el següent procediment en els diferents articles que s'especifiquen:

Article 4. Els tutors o tutores de tesi doctoral
1.Una vegada admès i matriculat al programa de doctorat, a tots els doctorands i doctorandes elsserà assignat per part de la corresponent Comissió Acadèmica, en el termini de tres mesos, untutor o tutora, que serà un doctor o doctora amb acreditada experiència investigadora, lligat ala unitat o escola que organitze el programa.

Article 5. La direcció de les tesis doctorals
1.La Comissió Acadèmica responsable del programa assignarà a cada doctorand o doctoranda,en el termini màxim de tres mesos des de la seua matrícula, un director o directora de la tesidoctoral, que podrà ser coincident o no amb la persona designada com a tutor. Aquestaassignació podrà recaure en qualsevol doctor o doctora amb experiència investigadoradegudament acreditada i amb independència de la universitat, centre o institució en què presteels seus serveis. Una tesi doctoral pot ser codirigida com a màxim per tres doctors o doctores.

Article 6. Document de compromís doctoral
Amb posterioritat a la formalització de la matrícula per primera vegada, el doctorand o doctoranda, la Universitat, el seu tutor o tutora, si escau, i el seu director o directora hauran de subscriure de forma conjunta el compromís doctoral, relatiu, entre altres qüestions, al procediment de resolució de conflictes que es puguen plantejar, els aspectes referits a la propietat intel·lectual o industrial i, en general, a les funcions de supervisió de l’activitat investigadora del doctorand o doctoranda.

Article 7. Document d’activitats i pla de recerca dels estudiants de doctorat
1. Una vegada matriculat per primera vegada es materialitzarà per a cada doctorand o doctoranda el document d’activitats personalitzat, on es registraran totes les activitats d’interés per al desenvolupament del doctorand o doctoranda, així com del desenvolupament de la tesi de doctorat, a fi de la revisió pel tutor o tutora i el director o directora de tesi i la seua avaluació per la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat corresponent.
2. Abans que finalitze el primer any el doctorand o doctoranda elaborarà un pla de recerca, avalat pel tutor o tutora i el director o directora; aquest pla haurà d’incloure la metodologia i els objectius, els mitjans i la planificació temporal, així com l’informe favorable de la Comissió d’Ètica en Investigació Experimental de la Universitat de València en els casos assenyalats. Aquest pla es podrà millorar al llarg de la seua permanència en el programa de doctorat i haurà de ser avalat pel tutor o tutora i pel director o directora.
3. Seran objecte d’avaluació per la Comissió d’Ètica els plans de recerca que incloguen l’experimentació amb humans o amb mostres biològiques humanes, l’experimentació animal i la utilització d’agents biològics patògens o organismes modificats genèticament.
4. Anualment la Comissió Acadèmica del Programa avaluarà el pla de recerca i el document d’activitats juntament amb els informes que hauran d’emetre el tutor o tutora i el director o directora. L’avaluació positiva serà requisit per a poder continuar en el programa. En cas d’avaluació negativa, que haurà de ser motivada, el doctorand o doctoranda haurà de ser novament avaluat en el termini de sis mesos, per a la qual cosa haurà d’elaborar un nou pla de recerca. Si es produeix una nova avaluació negativa, es donarà de baixa definitivament al doctorand o doctoranda. Front a aquestes resolucions, que no exhaureixen la via administrativa, l’interessat podrà interposar recurs d’alçada, que resoldrà, previ informe de l’Escola de Doctorat, el rector o persona en qui delegue.
5. Per a la matrícula dels anys successius caldrà un informe favorable d’aquest document d’activitats personalitzat i del pla de recerca per part de la Comissió Acadèmica.
6. Aquests documents hauran d’inscriure’s i registrar-se en l’Escola de Doctorat.

Text complet del Reglament