Logo de la Universitat de València Logo Programa de Doctorat en Màrqueting Logo del portal

Destacada Presència d'Investigadors del Departament de Màrqueting en EMAC 2018

  • 30 de maig de 2018
Glasgow

La major trobada d'investigadors de màrqueting tindrà lloc enguany en Glasgow.

El Department of Marketing de Strathclyde Business School organitza la 47 edició del congrés de la  European Marketing Association. Sota la direcció del Professor Spiros Gounaris, Catedràtic en la Univeristy of Strathclyde i que és docent invitat de International Master in Business Administration, que impartix la Universitat de València, la trobada reunix a mes de 900 investigadors de màrqueting d'Europa, Amèrica i Àsia en un estret programa de ponències i grups de treball.

Esta edició el Departament de Màrqueting, de la Universitat de València ha aconseguit una fita important amb tres dels seus membres com a responsables d'àrea en els camps següents: “Marketing Theory and New Paradigms” que dirigixen Enrique Bigne i Rod Brodie, The University of Auckland, New Zealand, en "Services Marketing" que dirigixen Alan Wilson, University of Strathclyde, UK i Martina González-Gallarza,i en "Tourism Marketing" dirigit per Dimitrios Buhalis, Bournemouth University, UK i Luisa Andreu.

Junt amb això ,un total de 14 ponències han passat el procés d'avaluació i seran presentades al llarg del dit congrés per professorat del Departament de Marketing de la Universitat de Valencia.Esta representació és la major de totes les universitats españoles.

L'edició 43 d'este congrés va ser organitzada en 2014 pel Departament de Màrqueting de la Facultat d'Economia aconseguint un de les majors fites d'assistents, d'organització i de satisfacció dels assistents.