
El dilluns 19 d'octubre de 2026, José Juan Agudo, membre del Grup Atman, expert en gestió del talent i coaching d'equips, impartirà un seminari als estudiants de 4t curs dels graus en enginyeria informàtica i enginyeria telemàtica, en una sessió de l'assignatura Tècniques Empresarials.
En la sessió es realitzaran dues activitats molt rellevants per al bon funcionament dels equips.
En primer lloc, s'identificaran valors individuals i del grup en el seu conjunt, amb l'aplicació d'un qüestionari validat internacionalment.
A continuació, es desenvoluparà una activitat per equips creats ad hoc, amb unes certes dificultats tècniques.
Els objectius d'aquesta activitat per a l'estudiantat es resumeixen en:
- Desenvolupament Personal: Facilitar l'autoconeixement i el creixement personal dels estudiants, promovent habilitats com la resiliència, la intel·ligència emocional i la gestió del temps.
- Lideratge: Fomentar la capacitat de liderar equips de manera efectiva, desenvolupant competències com la comunicació assertiva, la presa de decisions i la gestió de conflictes.
- Motivació: Proporcionar eines i estratègies per a mantindre la motivació intrínseca i extrínseca, tant a nivell individual com col·lectiu, incrementant així el rendiment acadèmic i professional.












