Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

'Fora de classe': ajudes a estudiants per a activitats socioculturals

Cartell de la convocatoria

Període de l'esdeveniment: De 6 de març de 2020 a 31 de maig de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Sedi (Menéndez Pelayo s/n, Aulari III)

Descripció:

Ja està obert el termini per presentar sol·licitud a Fora de classe, convocatòria d’ajudes a estudiants per a la realització d’activitats socioculturals. Amb Fora de classe, grups d’un mínim de 3  estudiants de la Universitat de València poden obtindre ajuts econòmics per dur a terme propostes de caire sociocultural com, per exemple: jornades, seminaris, conferències de divulgació científica, tallers, vídeos sobre difusió cultural o suport a l’estudiantat universitari, taules redones sobre temes històrics o artístics, accions de promoció de la sostenibilitat i mitigació dels efectes del canvi climàtic, edició de revistes, produccions escèniques, exposicions, etc.

La finalitat d’aquestes ajudes de la Universitat de València, que gestiona el Servei d’Informació i Dinamització (Sedi), és afavorir que l’estudiantat puga implicar-se en la programació sociocultural de la Universitat aportant propostes i duent-les a terme en totes les seues fases, a més de compartir una experiència amb companys i companyes i professionals amb interessos comuns.

Com a novetat, el Sedi posa en marxa un servei d’assessorament, per a qui ho desitge o necessite, en el disseny, presentació de sol·licitud d’ajuda i realització del projecte.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

Contacta: participa@uv.es

Més informació: